סערת 'ריבר' • בעל המסעדה: "החרם רק חיזק אותנו, עם ישראל אוהב את השבת"

דוד לזר 3 Comment on סערת 'ריבר' • בעל המסעדה: "החרם רק חיזק אותנו, עם ישראל אוהב את השבת"
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אמש החלה סערה סביב דברים שפרסמה חברת מועצת העיר רעננה מטעם מרצ ד"ר עדית דיאמנט ברשת החברתית, שבה היא קראה להעדיף לסעוד ביום חול במסעדות הפתוחות בשבת, וזאת בעקבות מקרה שבעל מסעדת 'ריבר' בעיר – החליט לסגור את המסעדה שבבעלותו ביום השבת, והפך את מסעדתו לכשרה.

הבוקר (ראשון) התייחס אייל מזרחי מבעלי המסעדה לפרשה וסיפר למרדכי לביא ב'מהדורת הבוקר' ב'קול חי' כי המסעדה נקנתה בשבוע האחרון על ידו, ובמידי הפך אותה לכשרה וסגר אותה בשבת.

"המסעדה הייתה קיימת למעלה משנתיים ורכשנו אותה בשבוע האחרון ומיד הפכנו אותה לכשרה, אבל זה אותה הרשת שהייתה", הוא אומר ומוסיף כי "כעת היא בהשגחת הרבנות רעננה ובחודש הקרוב נהפוך אותה למהדרין".

על עברו מספר מזרחי, "אני בעל תשובה, בן 28, לפני עשור חזרתי בתשובה, זה אמנם התחיל הרבה קודם לכן – אבל בגיל 18 זה קרה בפועל. יש לי אח שהוא תלמיד לחכם גודל והוא הכווין אותי, וברוך ה' הצלחנו להחזיק מעמד בגיל הזה, זה לא היה פשוט".

איך שרדתם את הסערה אמש? "זה רק חיזק אותנו, עם ישראל אוהב תורה ואת השבת, לא ראיתי תגובה אחת רעה, גם אנשים שהם העיניים של השמאל כתבו עלינו רק תגובות טובות", הוא אומר ב'קול חי'.

קודם לכן אמר ב'קול חי' טל נחמיה מנכ"ל הרשת שלה 15 סניפים, "אני בהחלט שוקל לשולח לה זר פרחים. אמר פעם חכם, כל פרסום הוא טוב". לדבריו, "הבעלות אכן השתנתה משבוע שעבר, והזכיין החדש התנה להפוך אותה לכשרה ואנחנו מכבדים זאת וזה מה שנעשה".

האזינו לראיון המלא:



3 תגובות

מיין תגובות
  1. 3

    אשריך…. רק אתה לא שמור שבת אלא השבת שומרת אותך. ירבו כמותך בישראל

  2. 2

    אנחנו איתך
    אלוקים אוהב אותך
    תראה שיבואו יותר אנשים.